مهندس روح اله رستمی

وبلاگ شخصی مهندس روح اله رستمی

وبلاگ شخصی مهندس روح اله رستمی

*** ROOHALLAH ROSTAMI ***

مهندس روح اله رستمی

درخصوص رزومه کاری، طرحها و فعالیتها و ...

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۶ ، ۲۰:۲۸
روح اله رستمی
بررسی تأثیر آموزش‌های شهروندی بر شهروندان



ناآگاهی از فرهنگ شهرنشینی و قواعد رفتاری زندگی شهری، هزینه‌های زیادی به اداره‌کنندگان شهر، محیط شهری و ساکنان شهر تحمیل می‌کند که اثرات منفی این ناآگاهی مستقیماً معطوف به شهر و شهرداری می‌شود.

 در این میان آموزش و تربیت شهروندان به نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده کشور در تمامی ابعاد جامعه به شمار می‌آید و می‌تواند در قالب مهارت‌های زندگی فردی و جمعی و به‌صورت برنامه‌ریزی آشکار و پنهان ارائه ‌شود. به وسیله این آموزش‌ها، افراد جامعه فرهنگ شهروندی را کسب کرده و آمادگی لازم برای زندگی شهری را پیدا می‌کنند.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۶ ، ۲۳:۱۹
روح اله رستمی
بسیج گزارش می‌دهد؛
کبودراهنگ بزرگترین شهرستان استان همدان با 240 هزار هکتار اراضی کشاورزی و مهمترین قطب کشاورزی استان با مشکلات عدیده ای روبرو است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، شهرستان کبودراهنگ با مساحت 4 هزار و 25 کیلومترمربع به‌صورت دشت و تپه ماهور در شمال غربی استان واقع شده است.

این شهرستان با دارا بودن 240 هزار هکتار اراضی کشاورزی است که 30 هزار هکتار اراضی آبی و بیش از 24 هزارهکتار آن تحت پوشش سیستم‌های آبیاری تحت فشار است و 210 هزار هکتار اراضی دیم با سطح زیر کشت سالانه حدود 132 هزارهکتار، مهمترین قطب کشاورزی استان همدان محسوب می‌شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۶ ، ۲۳:۲۴
روح اله رستمی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۶ ، ۲۱:۱۷
روح اله رستمی