مهندس روح اله رستمی

وبلاگ شخصی مهندس روح اله رستمی

وبلاگ شخصی مهندس روح اله رستمی

*** ROOHALLAH ROSTAMI ***

مهندس روح اله رستمی

درخصوص رزومه کاری، طرحها و فعالیتها و ...

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است


آنچه در سالهای اخیرشاهد آن بوده ایم کاهش نسبی ساخت و ساز شهری نسبت به سالهای قبل از آن  است به نحوی که آمار صدور پروانه های ساختمانی به خوبی  این تفاوت را در سالهای اخیر آشکار می کند. از سوی دیگر روند ساخت ساز قانونمند و با ضابطه که مشتمل بر طی مراحل قانونی در سایه نظارت عالیه و تخصصی می باشد نیز خود مبحثی جداگانه است که به علت نبود تحقیقی مستقل نمی توان وضعیت مناسب را برای آن فعلاً تشریح نمود.

شهرسازی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۳۵
روح اله رستمی

روز خبرنگار

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۲۵
روح اله رستمی

" متن ذیل از وبسایت اهل بیت علیهم السلام (http://ahlolbait.com) نقل می گردد که مطالعه آن بویژه برای مدیران توصیه می گردد"

ویژگی های مدیران به عنوان تصمیم گیرندگان از دیدگاه حضرت علی(ع)

امام علی(ع) در نامه 53 خود به مالک به نقل از فیض الاسلام موارد زیر را برای ویژگی‌های مدیران به عنوان تصمیم‌گیرندگان بیان کرده‌اند: 
1ـ شناسایی وضع و شرایط موجود
در این مرحله مدیر باید از وضعیت و موقعیت سازمان تحت امر خود دائماً اطلاع داشته باشد و آنچه که اهمیت دارد را مشخص سازد. آنچه که امام علی(ع) در این مرحله به آن توجه دارند، نقش خود مدیر در کسب اطلاعات از وضعیت موجود و مسئله‌یابی می‌باشد. یعنی با استفاده از تجربه خود از راههای غیر رسمی و نه رسمی به بررسی وضع سازمان بپردازد و به وجود مسئله‌ای پی ببرد. حضرت علی(ع) درباره انجام دادن هر کاری در زمان خود می‌فرمایند:
«پس هر چیز را به جای خود بگذار و هر کاری را در وقت آن انجام ده»
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۹
روح اله رستمی