مهندس روح اله رستمی

وبلاگ شخصی مهندس روح اله رستمی

وبلاگ شخصی مهندس روح اله رستمی

*** ROOHALLAH ROSTAMI ***

مهندس روح اله رستمی

درخصوص رزومه کاری، طرحها و فعالیتها و ...

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

تجمع مردمی بیش از حد در اماکنی که دارای مراجعان زیادی جهت رفع امور روزمره  می باشند در نهایت موجب بروز مشکلات ترافیکی و اجتماعی در شهرها خواهد شد که لازم است در طرحهای شهرسازی این موضوع همواره مد نظر قرار بگیرد. 

بانک

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۰۴
روح اله رستمی

انتخابات

در اینکه ایجاد شور و هیجان در زمان انتخابات آنهم دو انتخابات مهم شورا و ریاست جمهوری برای افزایش مشارکت مردمی ضروریست شکی نیست اما جا دارد کاندیداها و طرفداران محترم آنها  کمی تامل بیشتری  در نشر مطالب داشته و به جای تحقیق و تفحص و  پرداختن به معایب سایر رقبا که قطعا نهادهای نظارتی متعددی به این مهم قبلا توجه نموده و آن را لحاظ نموده و خواهند نمود و نتیجه ای جز تنش رفتاری نخواهد داشت  به توانمندیها و ویژگیهای بارز خود پرداخته و بیشتر برنامه های بهبود اوضاع و شرایط جامعه هدف را مطرح نمایند. 

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۱۸
روح اله رستمی

زنان

بررسی جوامع شهری و روستایی ما نشاندهنده این واقعیت است که هنوز هم نقش زنان به عنوان مکمل نقش مرد در جامعه آنچنان که باید مورد قبول مردان جامعه قرار نگرفته است و این در حالیست که تاریخ گواه است که هر گاه زنان در جامعه مورد توجه قرار میگرفته اند شادابی و تحرک جامعه را نیز به همان نسبت افزایش می داده اند.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۲۳
روح اله رستمی

انتخابات پیش رو (پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی) بار دیگر محکی برای شهروندان عزیز در مشارکت مردمی در تعیین سرنوشت خود و انتخاب مسیر سازندگی و توسعه شهر و شهرستان به شمار می رود. شکی نیست که منطقه ما را مشکلات و نارساییهای عدیده ای فرا گرفته است. مشکلاتی که بعضاً در زمان مناسب از طرف مسئولان امر یا شناسایی و مرتفع نگردیده و یا اینکه با نگاه غیر مسئولانه و غیر کارشناسی با گذشت زمان به عنوان یک مانع دائمی در توسعه و پیشرفت شهر و شهرستان باقی مانده است.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۳۲
روح اله رستمی