مهندس روح اله رستمی

وبلاگ شخصی مهندس روح اله رستمی

وبلاگ شخصی مهندس روح اله رستمی

*** ROOHALLAH ROSTAMI ***

مهندس روح اله رستمی

درخصوص رزومه کاری، طرحها و فعالیتها و ...

دیدگاهی بر انتخابات شوراها- گفتار دوم

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ق.ظ

انتخابات پیش رو (پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی) بار دیگر محکی برای شهروندان عزیز در مشارکت مردمی در تعیین سرنوشت خود و انتخاب مسیر سازندگی و توسعه شهر و شهرستان به شمار می رود. شکی نیست که منطقه ما را مشکلات و نارساییهای عدیده ای فرا گرفته است. مشکلاتی که بعضاً در زمان مناسب از طرف مسئولان امر یا شناسایی و مرتفع نگردیده و یا اینکه با نگاه غیر مسئولانه و غیر کارشناسی با گذشت زمان به عنوان یک مانع دائمی در توسعه و پیشرفت شهر و شهرستان باقی مانده است.

امروزه ثابت گردیده است که بسیاری از مسائل و مشکلات شهروندان در ارتباط با حقوق شهروندی با حضور شورای اسلامی توانمند، با سواد و اگاه به قوانین و مسایل روز در زمان مناسب قابل شناسایی و با تصمیم گیری به موقع و مناسب در جهت حفظ مصالح مردم می تواند حل و فصل گردد. شورای اسلامی توانمند و کارامدی که با انتخاب شما مردم عزیز به عنوان نمایندگان مستقیم شما در شهر با ارتباط مستمر و منظم با شهروندان عزیز و اخذ تصمیمات مناسب موجب افزایش امید به زندگی در شهر و شهرستان خواهد شد. تجربه چهار دوره ورود شوراهای اسلامی در امور شهر و روستا نشاندهنده این است که هربار انتخاب بر اساس قومیت، نژاد و یا طایفه گری رخ داده نه تنها هیچ پیشرفت و توسعه مناسبی در شهر و روستا حادث نگردیده بلکه با ایجاد دو دستگی ها و نفاق، مشکل بر مشکلات افزوده و تمام ساکنین منطقه را با ضرر و زیان مواجه ساخته است. به شکر و لطف خداوند امروز در جایجای میهن عزیز جوانان برومند، تحصیلکرده، با تجربه و اهل علم و دانش حضور دارند که برخی از آنها با شجاعت، جسارت و احساس تکلیف تصمیم بزرگی گرفته اند که آن هم ورود به عرصه انتخابات شورا می باشد که با این وصف امتحانی برای همه ما در انتخاب افراد صالح و شایسته در شورای اسلامی رقم خورده است لذا به عنوان یک تکلیف و وظیفه شهروندی بر خود لازم می دانم ضمن سپاس از حضور سبز مردم پویا و تلاشگر شهر و شهرستان در شعب اخذ رای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و نیز ریاست جمهوری بار دیگر لزوم انتخاب افراد موثر، توانمند و با تجربه را جهت حضور در هیات شوراهای اسلامی متذکر شده و یاداوری نمایم که با انتخاب نامناسب موجب از بین رفتن فرصت توسعه، پیشرفت واحقاق حقوق مردم عزیز  شهر و شهرستان خواهیم شد و با دقت در هر انتخاب شهر و شهرستان خود را برای تغییر و حرکت در مسیر پیشرفت مهیا می کنیم. با نگاهی به جوامع توسعه یافته نیز به روشنی مشخص می گردد که توسعه و پیشرفت رابطه مستقیمی با وجود افرادی متخصص، با تجربه و دارای ویژگیهای مثبت مدیریتی دارد که در راس امور قرار می گیرند و حتی در گزشته های دور نیز بسیار شنیده ایم که حاکمان با تدبیر و اهل دانش نام نیکو از خود بر جای گذاشته اند و شخصیتهای کم تجربه و نا اشنا به علم و دانش چه مشکلاتی که برای مردم ایجاد نکرده اند، لذا امروز نیز لازم است یکبار دیگر با درس گرفتن از گذشته نگاهی روشن به فردا را با گزینش شایسته سالاری در برابر قومیت گرایی دنبال کنیم و به خاطر داشته باشیم که آنچه رخ می دهد همان است که انتخاب کرده ایم.

 با آرزوی روستا، شهر، استان و میهنی آباد

روح اله ر ستمی

نظرات  (۲)

سلام و درود بر مهندس پرکار و تلاشگر. ارزوی موفقیت همیشگی برای شما مخصوصا در انتخابات را داریم
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">