مهندس روح اله رستمی

وبلاگ شخصی مهندس روح اله رستمی

وبلاگ شخصی مهندس روح اله رستمی

*** ROOHALLAH ROSTAMI ***

مهندس روح اله رستمی

درخصوص رزومه کاری، طرحها و فعالیتها و ...

دنیای مجازی و فرهنگ استفاده از آن

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۰۱ ق.ظ

rostami.r3

بی شک دنیای مجازی امروزه خود را به عنوان یک موضوع تاثیر گذار بر جوامع انسانی نمایان ساخته است. درواقع خواه ناخواه جامعه با این پدیده برخورد خواهد داشت. اما اینکه کنشهای متقابل دنیای مجازی و فرد و در نهایت جامعه به کجا خواهد کشید موضوعی کاملاً پیچیده است و در مقال این بحث نمی گنجد. اما شایسته است همه ما برای فعالیتهای این محدوده قانون و قوائدی تعریف کنیم و عمل به این قوانین را همچون سایر قوانین دنیای واقعی با ارزش بدانیم.

ایجاد وبسایتهای مختلف یکی از مواردی است که در دنیای مجازی شکل گرفته و هر روز نیز بر تعداد و حجم فضای اختصاص داده به آنها افزوده می شود بنابراین لزوم قانونمند سازی این فرایند بدیهی به نظر می رسد.

در کشور ما خوشبختانه این امر تا حدود زیادی در دستور کار دولت دهم و یازدهم قرار گرفت و امروزه عمده نحوه فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی در این زمینه رصد و قوانین جاری بر آن قیاس می شود.

امید می رود این وبلاگ در ادامه بتواند علاوه بر معرفی نگارنده اطلاعات و مطالب مفیدی در این زمینه به بازدید کنندگان محترم ارائه نماید.

رستمی- مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در زمینه شبکه و اینترنت، مدیریت و آموزش


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۸
روح اله رستمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">